söndag 16 januari 2011

Mys-söndag

Hejsan!

Fan vad härligt det känns i dag! Jag brukar som bekant inte tycka om söndagar för att det är sista dagen på helgen, men i dag har det varit riktigt mysigt! Söta kusinerna Ebba och Hugo fyller 10 år i dag så vi var och grattade dem och så ringde vi till storebror Jack och grattade även honom på födelsedagen :D Älskar er!  
Sedan var det träning, vilket alltid är härligt (nästan i alla fall, haha) och att Ebba var min träningspartner gjorde ju inte saken sämre :)  

Sedan har jag tittat på solsidan och nu sitter jag och kollar på lite skor :D Ska klicka hem ett par, men jag vet ju inte vilka jag vill ha... Haha. I-landsproblem eller vad? ;)

Nu längtar jag verkligen till sommaren så att man får ha alla snygga kläder! Blev riktigt inspirerad och fylld med sommarkänslor när jag såg alla härliga bilder och kläder från härliga Kenzas blogg! :)
Och på tal om kläder, ni har väl inte missat att Elin Kling ska ge ut en kollektion för H&M i februari? Har sett en sak som jag vill ha redan nu ;)




Jag körde på rosa i dag om ni inte förstod det ;) 


Puss!  

4 kommentarer:

  1. Varför använder du inte din systemkamera? :O

    SvaraRadera
  2. Haha, jag var på landet och vågade inte ta med den dit efter att ha tappat bort linsskyddet sist (A)

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥