torsdag 27 januari 2011

Bad girl!

Hejsan! Eller "god kväll" kanske passar bättre?
Förlåt för den förfärligt dåliga uppdateringen denna vecka, men jag har haft väldigt mycket att göra, så då har det tyvärr fått gå före! Men ni har ju i alla fall fått runt ett inlägg per dag, så ni har inte missat så väldigt mycket!

I går var jag barnvakt till Dante, och vi hade det så mysigt så :) Jag försökte natta honom, men han ville bara jollra och hade förmodligen jätteroligt åt mig, haha ;) Sötis!
Efter det så gick Hannes och jag och handlade mat som vi sedan lagade till hela konfan, jag tycker att vi var jätteduktiga ;D Både konfa och cactus var väldigt roligt och jag fick sjunga jättemycket :D

I dag släpade jag mig själv till träningen trots att jag verkligen inte orkade. Varje muskel värker och jag hoppas verkligen att jag kommer att fixa att gå på catwalken i morgon i höga skor, haha ;) Fast det gör inte så mycket, jag är grymt taggad :D



Pussar på er alla!

~ "Kom här nu, jag vill pussas!" 

~ "Och sen trycker du här så kommer bilden upp, fattar du?" "Jaha!"

~ Stolt efter träningen! Mysig tjej! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥