onsdag 26 januari 2011

Merde

Hej!
Jag blir så irriterad! Jag ska ju vara hårmodell i helgen, men storlekarna hade tydligen ändrats till sjukt små!
Jag hoppas verkligen att jag kan ha kläderna, annars kommer jag att bli skitsur :(
Dålig information, inte okej alltså!


Tänk att jag överlevde träningen i går i alla fall! Jag råkade äta lite för snabbt innan så jag märkte inte att jag blev mätt = illamående konstant hela träningen! Usch och fy, men jag fixade det ofc! ;D I dag kan jag verkligen inte gå på allvar, men vi har teori större delen av dagen i skolan så det borde väl vara okej!
Konfa + Cactus i dag och 14.50 ska jag möta upp Lowe för att hämta upp lilla Dante :) Så roligt vi ska ha! ♥ 



Puss







Älsklingen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥