måndag 10 januari 2011

Ni känner väl mig...

Hehe, shoppaholic som jag är så ska jag snart göra en riktigt stor beställning igen :D
Älskar känslan när man får sitt stora paket på posten och ser alla fina saker :) Love it!



~ Lite sugen på någon av dessa haremsbyxor, men jag vet inte om de kanske är lite "too much"?



~ Pink liksom, behöver jag säga mer ;)



~ Jag älskar skjortor! Så snyggt att knyta den över en bikini tillsammans med shortsen nedanför :)



~ Så jäkla snygga skjorts! Det är rätt svårt att hitta snygga så man får ju passa på liksom ;)

 

~ Jag älskar färgglada bikinis :D (Riktigt sugen på att köpa en vit också, men ni vet ju  vad som händer när det kommer i kontakt med vatten...haha)



~ Pilotisar är ett måste i sommar! ;)




Allt är inte helt bestämt än, jag orkar inte hålla på att skicka fram och tillbaka så jag vill vara säker innan jag beställer det :)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥