fredag 14 januari 2011

From Nelly's

Morrn morrn!
Haha, det lät väl lagom hurtigt? ;) Jag är faktiskt väldigt glad över att det är fredag och att veckan har gått så otroligt fort! Nu är det en härlig helg på landet att se fram emot och jag hoppas även på att få mitt smycke från zweet idag! Hoppas att posten sköter sig som den ska!


I går bloggade jag ju lite samtidigt som jag höll på med beställningar hit och dit och jag tror att jag missade att säga att jag även beställde två jättesöta och riktigt somriga klänningar från Nelly! Otroligt fina tycker jag och känner att jag hade väldigt tur, för när jag skulle in och visa Felicia dem efter att jag hade handlat färdigt så var den ena slut :)


Carola Dress SEK 299, Jeane Blush - NELLY.COM

Småblommig klänning, supersnyggt till ett par höga klackar! 


Den andra klänningen är som sagt slut så den får ni vänta någon vecka på att se ;)

                             
Här är i alla fall väskan som jag pratade om i går :D 






Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥