fredag 7 januari 2011

Landet i dag




Hejsan!
Jag har varit vaken väldigt länge, men jag tycker fortfarande att det känns som morgon, haha. Var på väg att skriva "God morgon" till er när jag kikade på klockan och såg att den är över 15.00! Jisses...
I dag ska jag till landet för första gången på länge, så det ser jag verkligen fram emot! Ska passa på att ta med kameran och få lite snygga bilder på allt vackert där :D

Ni som har hängt med från min gamla blogg vet att jag inte har någon internetuppkoppling på landet, så därför blir det för det mesta ingen uppdatering under helgerna, men jag ska ändå lägga in en dagens outfit för i dag :)
Håll utkik!


                              
                                  ~ Bjuder på en bild på snyggingen Kiowa Golding som ni kanske känner igen från Twilightfilmerna som varulv ;) 


                                  

Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥