lördag 1 januari 2011

A new year - A new blog

Hejsan!
Ni som har följt mig från www.NiccSoSweet.blogg.se vet redan vem jag är, men för er nya läsare ska jag presentera mig lite snabbt :)

 
Jag heter Nicole Norén och är en 17:årig tjej som går andra ring och utbildar mig till frisör.
Mina största intressen här i livet är musik, självförsvar (som jag tränar), familj, vänner, skrivandet (jag har skrivit en bok och håller på med ytterligare två) och att fotografera :)
Anledningen till att jag bytte blogg och dessutom bloggportal är för att blogg.se hade vissa brister som jag saknade och att jag har haft min tidigare blogg i otroligt många år nu och känner för en ny start!
Det passar väldigt bra till ett nytt år, eller vad säger ni?

  
Vill ni lära känna mig mer så föreslår jag att ni hänger kvar här och följer min uppdatering :) Det kanske kan vara lite svårt att hänga med om vad jag pratar om, men då är det bara att klicka er in på www.NiccSoSweet.blogg.se så kommer ni förhoppningsvis att förstå! :)
I annat fall får ni gärna kommentera frågor eller maila mig på; livingitforme@hotmail.com

  



Puss, Nicole :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥