måndag 10 januari 2011

Last day of freedom

Haha, vad dramatiskt det låter! Men sista dagen av lovet är det likförbaskat!
Nåja, det har ändå varit ett väldigt bra lov! Jag har hunnit med att göra mycket och jag har verkligen fått vila ut! Det har väl mest blivit att jag har hängt med kompisar, sett på film och shoppat, men jag klagar inte ;) Min tatuering (som i och för sig gjordes en dag innan lovet) var helt klart höjdpunkten! Är sååå nöjd :D Men det var roligt att byta hårfärg igen också! Trivs i blont, men jag byter ju färg lika ofta som jag byter underkläder så vi får väl se hur länge det håller ;) Planen är i alla fall att behålla det till sommaren med undantag för att jag ska göra det lite ljusare ;)


Här komme lite bilder från landet och två fynd från i dag :D  










Jag vet, bilderna på halsbandet (med en jättesöt minisax på!) och nagellacken är så fantastiska att de förtjänar en oscar, haha. Men ni ser nog på ett ungefär i alla fall ;) 



Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥