onsdag 12 januari 2011

Sparkles!

Hejsan!

I dag har jag jobbat på en långhårsuppsättning hela dagen :) Passar mig utmärkt eftersom jag verkligen älskar långhårsuppsättningar, det är så mycket hår att jobba med och jag får verkligen utlopp för min kreativitet :D Den här gången skulle vi använda oss av en teknik som går ut på att tvinna ett helt hår, passé för passé, och sedan formatera det lite hur man vill :) Jag lyckades faktiskt få till ett rätt så fint hjärta, så jag är glad :D


Vid sex ska jag vara på ett planeringsmöte för Cactus (ungdomsgrupp i kyrkan) eftersom jag nu har blivit ledare :) Det ska bli intressant, haha. Hoppas bara att allt går bra, jag är ju inte så jättemycket äldre än de som går där ;) Först var jag lite osäker på om jag verkligen skulle tacka ja eftersom jag inte vill känna mig för "vuxen". Hör ni hur det låter? Haha, men jag har liksom planerat att vara ungdom resten av mitt liv, åldern är ju bara en siffra, right? Nåja, let's do it Nicc style ;)


Jaha, min fina klänning som jag tänkte köpa kan jag ju kyssa hejdå! Den tog slut efter att jag hade lagt in den på bloggen, trodde väl inte att jag hade riktigt så många läsare (A)


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥