onsdag 26 januari 2011

Innelistan inför sommaren 2011!

  • Inne i hårväg: Lite slarvigt, lockigt beach-hår helt enkelt! Kan inte bli enklare och är mycket snyggt!           Tips: Beachspray från DISP! Dofta otroligt och ge håret några stänk saltvatten för den rätta touchen.
                 
~ Blake Lively verkar helt ha fattat det här! Supersött med de slarviga små flätona!

  • Inne i klädesväg: Ja, jag vet att haremsbyxan var väldigt inne förra sommaren också, men det går ju bara inte att undkomma detta härliga klädesplagg! Nytt för i år är en massa härliga mönster och färger, så go lite wild and crazy eller kör på en safe färg som svart eller vitt. Maxa med en snygg topp och höga klackar!
~ Jag kommer köra stenhårt på mina nya snyggingar i sommar! ;D

  • Inne i accessoarväg: Jag tror på smycken med lite antik känsla. Skitsnyggt och något som enkelt piffar upp (herregud, jag kan inte fatta att jag just använde order "piffar"...) vilken outfit som helst!


                                                  Ancestor Bracelet SEK 99, Nelly Accessories - NELLY.COM

~ Det här snygga armbandet kommer från Nelly.com :D








Hoppas det där gav er lite inspiration :) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥