torsdag 6 januari 2011

Djurmässa + shopping

Dagen har varit mycket bra hittills!
Jag och Flisan åkte in till djurmässan i kista, men det tog oss typ ett år att komma fram eftersom vi råkade ta fel väg, haha. Gissa om vi var blöta när vi kom fram?! Ett under att de släppte in oss, haha ;)
Men sedan gick vi runt där i några timmar och tittade på alla fina djuren och klappade några :) Agilityn är en favorit hos mig så där tillbringade vi säkert en halvtimme, haha. Jag älskar verkligen hundar :)


När vi kände att det var dags att gå hem så hittade vi faktiskt rätt väg (!) och det besparade oss en väldig massa tid, så vi bestämde oss för att göra en liten snabbshopping :D Jag behövde ny foundation (bara make-up store, ofc ;) ) och hittade två snygga tröjor på H&M som mitt presentkort täckte rätt precis :)

     ~ Pose-time ;) 
     ~ Jättesnygg lång topp (älska till ett par leggings, kavaj och höga klackar!), blå sjömanstopp och foundation från make-up store :)
      ~ Flisan :) 
      ~ Tummen upp för i dag :) 
      ~ Haha, en dumle låg och väntade på min säng när jag kom hem :) Yummie! 
      ~ Ego-bild ;) 
      ~ Just one more ... :D






Puss på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥