tisdag 4 januari 2011

Återupptaget

God kväll!
För ett bra tag sedan blev jag medlem på Gratisbio.se, något som Flisan hade visat mig och som jag mest
gick med i för att ge henne poäng, men så  för några dagar sedan kollade jag verkligen in sidan för första gången och upptäckte hur enkelt det verkligen är att få poäng! Det behöver inte kosta något, men om man gillar att shoppa så är det ju super att man till och med kan få poäng för beloppet man shoppar för :)

Jag hatar onödig reklam som inte stämmer, men jag tycker på allvar att det här är en väldigt bra sida och har på bara två dagar nästan fått ihop tillräckligt med poäng för ett presentkort :D That's how I like it ;)


Vill ni så får ni såklart bli vänner med mig där också, sök efter "Nicc" :)


Gå in HÄR och bli medlemmar :)




Jag älskar att man kan välja bland en massa olika affärer! :)




(Det är såklart inte bara biobiljetter man kan välja, men möjligheten finns ;) )


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥