fredag 28 januari 2011

Kär...

Har ni någonsin hört uttrycket "att vara gift med sitt arbete"? Jag lider uppenbarligen av ett liknande problem. Jag har visserligen nästan alltid mina böcker i mitt huvud då jag ständigt söker inspiration till nya kapitel och idéer, men nu har det gått för långt! När jag vaknade i morse så upptäckte jag att det låg ett litet och hårt föremål bredvid mig och upptäckte att det var mitt USB-minne där jag bland annat förvarar mina böcker (ja, jag lärde mig att inte spara allt på datorn när den kraschade...). Hur fn gick det till?! Haha, jag har inget som helst minne av att jag ens rörde det i går, måste ha gjort det i sömnen ;D 


Så kan det gå! Nu ska jag mysa lite till innan jag lägger på lite make-up och byter bort pyjamasen mot något mer passande för dagens ämne! ;) Bilder kommer förmodligen upp i slutet av dagen, om jag inte är alltför upptagen av min familj och det nya lilla tillskottet! (Risken finns) 



Puss!


(Hittade lite grymma USB-minnen, älska!)

                                    
~ Man vill ju vara säker på att man ser sina saker ordentligt ;)
                                    

                                   
~ Hungrig?


                                                      

~ Så söta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥