onsdag 19 januari 2011

Hårmodell

Hejsan!

Jag fick ett mail i dag och gissa vad det stod i det?? Jag ska vara hårmodell i helgen på galan/visningen! :D
Hur roligt är inte det? Jag är astaggad!
Jag skulle få behålla min färg på ett ungefär också, haha. Det ska fortsätta vara ljust i alla fall, så förmodligen gör de lite ljusa effekter eller nåt sånt :D
Åh vad jag är glad!


                               
En grym uppsättning som intercoiffures står bakom (alltså namnet på hela det här företaget eller vad jag ska kalla det för) :) Känns häftigt att få stå modell för några av Sveriges bästa frisörer :D



Snart sticker jag i väg till konfirmationen och cactus, så det är väl bäst att jag börjar fixa mig snart :) Vill ju ge ett bra fösta intryck som ny ledare ;)



Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥