söndag 9 januari 2011

Amazing life

God kväll!
I dag ska jag faktiskt gå och lägga mig i skaplig tid för första gången på hela lovet, vi får väl se hur det går, haha ;) Problemet är ju bara att jag liksom inte blir riktigt trött då jag är en äkta nattmänniska... (A) What to do?
Nåväl, jag var inne på Pernilla Wahlgrens blogg, älskar henne hon verkar vara en helt fantastisk människa med all sin positivitet! Jag själv försöker också vara så positiv jag bara kan eftersom det helt enkelt inte finns någon mening med att bara älta negativa saker. Det löser ju knappast problemen, right? ;) 
Hur som helst, så hittade jag världens gulligaste bild där som Pernilla i sin tur hade hittat någon annanstans. Fantastiskt så jag låter bilden tala för sig själv ;) 


          

Hur häftigt är inte det? Någon dag ska jag också ha en liten knodd, men det får dröja ett bra tag tills dess ;)


Puss!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥