måndag 24 januari 2011

Primer

Helo!
I dag har jag stressat väldigt mycket över att komma på en galet snygg långhårsuppsättning eftersom det är sista provet i morgon för just den kursen och man såklart gärna vill ha ett MVG även där! Jag har i alla fall bestämt mig för en frisyr, så nu får det bära eller brista! Har ju ändå två timmar på mig, så jag hoppas på att hinna locka om håret innan. :)


Sedan skulle pappa ut och springa och jag var så trött på mitt dockhuvud då (haha) så jag hängde på, trots att jag verkligen har urusel kondition! Trodde jag i alla fall ... Tydligen har jag gått och blivit värsta löparproffset, haha ;) Jag kände verkligen ingen ansträngning alls först, men trodde att det berodde på att vi inte hade hunnit så långt än, men efter halva biten så var jag fortfarande inte speciellt trött. Mycket imponerad över mig själv! :D
Jag som redan hade träningsvärk i morse och körde även yoga på det kommer väl att stupa på träningen i morgon, men vadå? Beach 2011 ftw!!! ;D

    
Här skulle jag också vilja springa, men det suger att springa på konstiga underlag ;)


På onsdag ska jag köpa en primer eftersom jag ändå ska passa Dante utomhus :)
Nu ska jag mysa lite framför TVn :D


Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥