måndag 17 januari 2011

New dresses

Hejsan!

I dag under lunchen fick jag ett sms från posten om att mitt paket från Nelly hade komimt! :D
Jättefina var båda klänningarna, men den ena ska kortas ner lite. Får se när jag ska lyckas med det, men det blir nog bra :) Ska ta bort de två nedersta volangerna så blir den riktigt snygg!


~ Spännande! Vad kan det vara i paketen? :D  


       ~ Ser ni halsbandet? Annars så kan ni se gravyr och detaljer här!
      ~ Haha, jag ser så arg ut, men det är jag inte ;)

     ~ Visst är den fin? Så sommrig och söt! Jättefin till klackarna (som inte syns på bilden, haha)
      



     ~ Just one more ;)
     ~ Jag lägger in två bilder med klänningen på även fast den ska kortas av! Tänk er två volanger kortare så             är den perfekt!
     ~ Jag älskar toppen!
     ~ Så här ser den ut annars! Man bli lätt lurad av bilden; så fasligt lång ser den ju inte ut här! Kanske är för att jag är så kort, haha ;)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥